sobota, 22 grudnia 2012

Smile. Good way!

Autor: Weronika Król o 16:29
Witam!
To jeszcze nie życzenia świąteczne - te zapodam dopiero jutro lub w poniedziałek. Dziś chciałabym się pochwalić moim optymizmem - chociaż, jak zapewne wiecie, momentami jest bardzo ciężko zachować uśmiech. 
Czuję, że szczęście mi sprzyja. 
Kupiłam sobie z tej okazji sukienkę, ot, taką letnią. 

Wczoraj byłam na koncercie, poznałam kilka ciekawych osób. 
Mam przerwę świąteczną i mogę wypoczywać! Przeznaczyć ją na kreatywne rzeczy. 
Wczoraj spotkałam się z bliską mi osobą z rodziny (z którą, gwoli ścisłości, nie mam żadnego kontaktu), która wróciła na święta zza granicy. 

Wszystko jest na dobrej drodze, a ja osiągam równowagę i spokój ducha. NIC nie jest w stanie mi tego odebrać i popsuć to uczucie

A jutro kupowanie prezentów - jak zwykle, na ostatnią chwilę. Ale ja lubię to uczucie niepewności (czy coś znajdę), leniwego pośpiechu

Ściskam gorąco! 
Nawet zima może być piękna :) 
 W. 




I pamiętajcie o jednym... 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

positive Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos